Fritz Lang написал(а):

Sorry, still not working

I'm sorry if my post was offended, I wanted to help find the error.

Search error

Come to think so:
if the game crashes on startup - is 100% probability of a lack of resources.
Resources are scarce:
or in folders «objects», «Buildings», «Bridges», «Squads», «Fences»...
or are they not written in the file «modobjects.xml».

The search algorithm is as follows.
Edit the file "mod.xml" in the Mods \ Mission Kursk\Data, for example:
<base>
<MODName>Mission Kursk</MODName>
<MODVersion>1944</MODVersion>
<MODDesc>ACTive Gaming</MODDesc>
</base>
Then open the Map Editor. After this "open" card «normandkobra» fashion as "Mission Kursk 1944 '.
After loading the card will be a message: "MOD was changed, some of the objects delete." Information is recorded in the file Blitzkrieg \ MissionKursk \ Data \ logs \ loadmap_log.txt.
The file «log.txt» written by objects that are missing. Then see where they are not - in the Resources folder or file «modobjects.xml».
A further simple: add the missing objects.
Variant: remote objects very much. In this case, the output is not part of the set MK.
Good Luck.
======================
Извини, если мой пост был обиден, я хотел помочь найти ошибку.
Давай думать так: если игра рушится на загрузке – это на 100% вероятность в нехватке ресурсов.
Ресурсов не хватает:
или в папках «objects», «Buildings», «Bridges», «Squads», «Fences»
или они не написаны в файле «modobjects.xml». .

Алгоритм поиска следующий.
Изменить файл "mod.xml"  в Mods\Mission Kursk, например:
<base>
<MODName>Mission Kursk</MODName>
<MODVersion>1944</MODVersion>
<MODDesc>ACTive Gaming</MODDesc>
</base>
Затем открыть редактор карт. После этого "открыть", карту «normandkobra» как мод "Mission Kursk 1944". 
После загрузки карты будет сообщение: «Мод был изменен, часть объектов удалена». Информация записана в файле Blitzkrieg\MissionKursk\Data\logs\loadmap_log.txt.
В файле «log.txt» написаны объекты, которых не хватает. Затем посмотреть, где их нет – в папках ресурсов или в файле «modobjects.xml».
А далее просто: добавить недостающие объекты.
Вариант: удаленных объектов очень много. В этом случае вывод такой: не установлена часть МК.
Удачи.

Here is a list of objects, because of which may collapses.

erroneous objects

VSO: terrain\sets\1\Roads3D\tranvia_road_gravel, texture: terrain\sets\1\roads3d\tranvia_road_gravel, start point: [204.59, 4.95]
VSO: terrain\sets\1\Roads3D\tranvia_road_gravel, texture: terrain\sets\1\roads3d\tranvia_road_gravel, start point: [176.26, 36.89]

Rivers deleted:
VSO: terrain\sets\1\Rivers\river_bh2_darkgreen, texture: water\bottom, start point: [-0.84, 218.07]
VSO: terrain\sets\1\Rivers\river_bh2_darkgreen, texture: water\bottom, start point: [101.54, 218.15]
VSO: terrain\sets\1\Rivers\river_bh2_darkgreen, texture: water\bottom, start point: [152.72, 206.35]
VSO: terrain\sets\1\Rivers\river_bh2_darkgreen, texture: water\bottom, start point: [320.27, 202.60]
VSO: terrain\sets\1\Rivers\river_bh2_darkgreen, texture: water\bottom, start point: [321.52, 197.82]
VSO: terrain\sets\1\Rivers\river_bh2_darkgreen, texture: water\bottom, start point: [217.92, 179.58]
VSO: terrain\sets\1\Rivers\river_bh2_darkgreen, texture: water\bottom, start point: [255.28, 171.19]
VSO: terrain\sets\1\Rivers\river_bh2_darkgreen, texture: water\bottom, start point: [322.02, 149.39]

But why the other players mission work (not on PK (BH-2)), is unknown.
And interestingly, how could they get there?

Отредактировано yersinia (2015-03-25 14:40:41)