Hungaryblitz
Dear Hungaryblitz,
In "Derecske" mission, after the capture of the village "Tape" game dont give to save game - the game crashes. Trying to keep the game is repeated more than once. It seems to me, the game is not saved because of some object. appearing after the first zadaniya. I ask you to fix it if you can, this error. The mission is very long. Complete map without the possibility to save game for me is impossible. Thank you!
HRA(Hungaryan Royal Army) mod
Сообщений 271 страница 276 из 276
Поделиться2712014-05-06 20:33:33
Поделиться2722014-05-09 00:12:38
Crash only when you save the game?
Too much of a saved game file. Remove from saved games, or save it to another folder manually. The map is very large and the game engine can not process a lot of files.
Поделиться2732014-06-02 22:00:26
Crash only when you save the game?
Too much of a saved game file. Remove from saved games, or save it to another folder manually. The map is very large and the game engine can not process a lot of files.
Your recommendation has not helped. why in the beginning of the mission, I can save the game, and after the first task the game crashes. On other maps have no such this problem.
Поделиться2752025-01-07 13:44:25
Can the wheelbarrow shoot or only maneuver the wagon ?
https://www.deepl.com/en/translator
А тачанка может стрелять или только маневрировать повозкой ?
https://museum-vrn.ru/vystavki_i_meropr … koj-vojny/
https://en.topwar.ru/204515-tachanka-on … hanka.html
https://voenkom.ric.mil.ru/Stati/item/422303/
https://histrf.ru/read/articles/s-shash … voi-voinie
Отредактировано Uzbek (2025-01-07 13:56:42)
Поделиться2762025-01-07 18:27:00
YES IT IS POSSIBLE. This now works as a cannon or gun crew. You need to create a model with different locator settings.
However, the gun crew settings are limited in the old game engine. My suggestion is that the new engine that is being developed could help with this. In the original engine settings there is an unused or activated "HowitzerGunCrewSquad". This could be assigned to a new unit class. Just like the "HeavyMachinegunSquad" is assigned to the "artillery heavy machine gun" class. If this is not possible, this method can still be used, but you have to write a script per map, but this is still under development.
ДА, ЭТО ВОЗМОЖНО. Теперь это работает как расчет пушки или орудия. Вам нужно создать модель с другими настройками локатора.
Однако настройки расчета орудия ограничены в старом игровом движке. Я предлагаю, чтобы новый движок, который разрабатывается, мог помочь с этим. В исходных настройках движка есть неиспользуемый или активированный "HowitzerGunCrewSquad". Его можно назначить новому классу юнитов. Так же, как "HeavyMachinegunSquad" назначен классу "артиллерийский тяжелый пулемет". Если это невозможно, этот метод все еще можно использовать, но вам придется писать скрипт для каждой карты, но это все еще находится в стадии разработки.